Sunday 19 November 2017

Cantor Exchange For Binære Alternativer


Ved å logge inn på denne nettsiden bekrefter du herved at du har lest og at du godtar vilkårene i deltakeravtalen. Risikoopplysninger. Personvernregler. og juridisk erklæring. og hvis du er eller vil bruke dette nettstedet på vegne av firmaet eller organisasjonen på vegne av vegne vi gir deg tilgang, bekrefter du hermed at du er autorisert til å handle på vegne av et slikt firma eller en organisasjon. Rapporter Hjelp Logg ut Støtte 1 (877) 300-4555 Spotoption trading grensesnittet er for øyeblikket offline. Du kan bruke CX Markets mobilapp på Apple-enheter for å få tilgang til markedet. Cantor Exchange er et registrert varemerke for Cantor Futures Exchange, L. P.Cantor Exchange Review. Cantor Exchange har jobbet med en rekke top-binære opsjonsteknologiprodusenter og er i ferd med å forandre ansiktet på det amerikanske markedet. Cantor Exchange Arbeide med ledende teknologileverandører US-baserte binære alternativutveksling Cantor Exchange forbereder seg på å endre ansiktet på det amerikanske binære alternativmarkedet. Utvekslingen, referert til som CX av innsidere, er rent trading-handelsmiljø og en av kun to CFTC-regulerte binære opsjonsmeglere. I løpet av det siste året eller mer har utvekslingen jobbet med en rekke toppteknologileverandører for å utvide likviditeten, øke trafikken og øke synligheten i det som mange anser å være neste skritt i utviklingen av virksomheten. Who8217s involvert SpotOption. TechFinancials og Tradologic har hittil blitt kalt med hint om at det er andre som venter i vingene. Integrasjon med CX er ikke enkel og krever en omfattende sertifiseringsperiode som varer 6 måneder eller mer, noe som er en grunn til at det har tatt så lang tid for teknologileverandører å gjøre dette trekket. Det de gjør er å bygge plattformer der handelsmenn vil kunne få tilgang til markedet. Cantor-execs er vedholdende i å si at når du handler på en av disse plattformene, handler du faktisk med andre forhandlere på Cantor Exchange og ikke gjør en innsats med megleren. Som en bytte, en ekte utveksling hvor hver kjøper og selger har tilgang til alle tilgjengelige pristilbud, er CX primærfunksjon å gi stedet hvor handel skjer og tilsynet for å sikre at regelverket opprettholdes. Formålet med disse nye trekkene i det amerikanske markedet er å skape gateways og portaler gjennom hvilke handelsmenn kan få tilgang til utvekslingen. Ifølge Rod Drown, Senior administrerende direktør hos CX, er det ingen eksklusive markeds beslutningstakere og ingen eksklusiv tilgang til prising. Hvis et tilbud eksisterer i markedet, og du får tilgang til utvekslingen, vil du kunne se den. Hva dette betyr for amerikanske binære alternativer Trading SpotOption var den første som skulle leve på utvekslingen. Rapporter fra ForexMagnates sier SpotOption leverte likviditet og tilgang så tidlig som februar 2015, mens TechFinancials forventes å gå en gang i løpet av andre halvdel av året. Uansett er fordelene allerede sett. Tillegget av den ene plattformen har økt likviditeten til det punktet at Cantor har vært i stand til å legge til Guldkontrakter til sin voksende linje av eiendeler. Når TechFinancials begynner operasjoner som listen er sannsynlig å vokse igjen. Det er uklart når Tradologic-plattformen er klar, men tegn indikerer at det vil være ganske snart. Målet for dem alle er å produsere en hvit etikettversjon av plattformene som de så kan selge til meglere for rebranding. Hver megler vil bli uavhengig eid og drevet og ansvarlig for egen registrering med amerikanske reguleringsorganer. Dette er ikke et krav for tilgang til børsen med mindre megleren planlegger å henvende seg til kunder i USA. Det er allerede snakk om flere nye merker som bare venter på å gå i gang for å starte operasjonen. Tradologic har antydet på to, mens TechFinancials har gått så langt som å gi ut et navn, OptionFair. Første gjennomgang av SpotOption på CantorExchange Mitt første blikk på SpotOption-plattformen på Cantor Exchange er veldig lovende og nok til at jeg vil bytte meglere. De har klart å opprettholde det flotte utseende og brukervennlige funksjoner som har gjort SpotOption så populært blant CySEC-stilmeglere. Du må virkelig se på det for å se forskjellene, men de er der. De har også klart å blåse vekk plattformen fra NADEX, som er sikker på å gjøre dem til et nummer ettall blant amerikanske handelsfolk. Plattformen viser utløp, antall kontrakter, risikovurdering og en lettlest visning av tilgjengelige streik og markedspriser. Aktivlisten og tilgjengelige utløp er fortsatt begrenset, men vil sikkert vokse etter hvert som flere handelsfolk går inn i markedet. For øyeblikket støtter SpotOption-plattformen bare 5 valutapar de fem øverste parene handles, inkludert USDJPY, EURUSD og GBPUSD. Utløp er intradag og slutten av dagen, inkludert kl. 11:45, kl. 12.00 og 4.00. Funksjonen som virkelig setter denne plattformen bortsett fra både NADEX og CySEC-regulerte meglere er glidekontroll. Hvis du ser øverst til høyre på grafikken, kan du se en innstilling som styrer hvor mye trekke ned du vil tillate handel og dermed begrense risikoeksponeringen. To ting som er også bemerkelsesverdige, gir disse alternativene høyest mulig avkastning, opptil 900 eller mer på riktig handel, og kan kjøpes eller selges når som helst i løpet av deres levetid. Cantor Exchange Jeg snakket med en Cantor rep, som sier han pleide å jobbe for Nadex. Hmmmm. For tiden er det neppe nok volum for å få en kontrakt fylt. Det skal være Market Makers som kommer om bord i de neste 3-4 ukene. Kontrakter kan stenges før utløpet. De vil legge til andre produkter for å handle ved siden av valutaer. Hvem handler vi mot En blanding av leverandører og andre handelsfolk. Risikobeslutning er 1: 1 eller høyere. Streikene er arrangert som prisstige, ikke bare ATM som offshore-meglere. Angi tick-prisen er hvor du legger bud eller tilbudspris 0-100. I utgangspunktet håper de å kopiere Nadex i fremtiden. For nå er det som å sammenligne en hest og buggy til en Formula 1 racerbil. De største ulempene er svært lavt volum, og absolutt ingen treningsvideoer hvor som helst på nettet eller deres nettside. Selv om jeg ikke er en ekspert så mange av dere er, hvis du har mer detaljerte spørsmål, er de lett å få tak i telefonen eller e-post. Det var nyttig. Jeg handler Cantor Exchange og liker hvor enkelt det er. Jeg får hodepine på min Nadex-plattform for lenge. Jeg bruker min iPhone og tar meg selv med handel Cantors 5 min alternativer når jeg kjeder meg. De trenger flere produkter og priser på de synlige stiger. Hvilken liten prising de har er bra, og jeg liker å kunne legge inn min egen pris for å se om noen vil ta den andre siden. De har noen noobs på det som gjør forferdelig prising, noe som er enkelt å plukke av, og siden det bare koster 0,90 når du vinner, er det verdt å sjekke ut. Cantor exchange har mye potensial, og det er nye plattformer og markeds beslutningstakere kommer på nettet over tid. Jeg har startet en liten serie på Cantor-utvekslingen for å hjelpe orientere alle som kan være interessert i å lære mer om Exchange-basert handel på kantorutvekslingen. Fra og med i dag har jeg suspendert min handel på Cantor Exchange, og årsaken til at den såkalte inverterte prissetting på grenseordrene skyldes. I går kveld tok jeg 10 kontrakter på en 68 prosent EOD 1.0835 samtale og satt i en 89 prosent grense salgsordre. 12 timer senere ble bestillingen min ITM med 15-20 pips solgt for 11 cemt (noe som resulterte i et tap på 57 prosent da markedet flyttet i min favør). Synes invertert prissetting gjelder ikke for grenseordre gutta og gals. Hva som faktisk skjedde er min 89 prosent salgsordre ble omgjort til en 11-cents samtale rekkefølge (ikke omvendt prising faktisk omvendt rekkefølge IMO). Så alle er oppmerksomme på at det ikke er noen invertert prissetting på Limit-ordrer som skal legges inn, og du bør sette dem opp som på Nadex. Dette er ikke dokumentert på Cantor Exchange eller Ryans video hvor han kjøpte på 37 og satt inn en grenseordre på 47 for å få ham ut. På den aktuelle videoen blir hans SELL-ordre endret til en CALL på 53 (omvendt rekkefølge). Jeg er ikke sikker på hvordan en ordre for å sette på 89 cent for å lukke en CALL endte opp med en bestilling for å kjøpe på 11 cent for å lukke min CALL-ordre, men det gjorde det. Jeg har aldri skrevet 11 disse tallene er ikke i 89. IMO dette var ikke forvirring fra min side det er et ordreflytproblem. Min bestilling å selge på 11 cent aldri nådd utvekslingen. Det som ble postet var en CALL-ordre ved 11 cent (omvendt rekkefølge) ikke omvendt prising. Jeg har vært en veldig stor advokat for Cantor, men dette var uakseptabelt og er ikke dokumentert på deres nettsted. Vær oppmerksom på at dette kan skje på plattformen som det står og ikke bli forvirret. Resultatet er at ITM-ordrer kan bli snappet opp av markeds beslutningstakere på en stor rabatt akkurat som det som skjedde med meg. Hvem ville ikke kjøpe en 11 cent Call for a contract 15 Pips ITM som jeg nettopp ferdig med å betale 68 cent for en stund tilbake. Gode ​​nyheter til den som fikk det fordi dagen endte 60Pips eller mer over det som slår det aldri berørt siden jeg kom inn i handelen. Jeg har hørt noen funky ting nå om dem, hvorfor jeg har holdt av med ennå. Jeg tror det er den lave likviditeten fortsatt. Jeg har hørt noen funky ting nå om dem, hvorfor jeg har holdt av med ennå. Jeg tror det er den lave likviditeten fortsatt. Ja likviditet jeg kan se å forbedre seg over tid hvis ting blir bedre, men det er for mange andre tekniske problemer nå som det står. Jeg hadde håp for et spot-alternativ 0-100 plattform, og egentlig selv om det kunne være annerledes her, men det har bare ikke skapt ut.

No comments:

Post a Comment