Monday 6 November 2017

Flytte Gjennomsnittet Scalping Ea


Moving Average Cross Trading Strategi Moving Average Cross Forex trading strategi mdash er et enkelt system som er basert på krysset mellom de to standardindikatorene mdash den raske EMA (eksponentiell glidende gjennomsnitt) og den langsomme EMA. Du kan også bruke vår gratis justerbare Moving Average Cross ekspertrådgiver for å handle denne strategien automatisk i MetaTrader-plattformen. Veldig enkel strategi å følge. Enkle indikatorer brukt. Det er lett å sette stopp-tap. Flytte gjennomsnitt er laggy mdash kan lagre opptil 10 barer. Ineffektiv i de flate markedene. Strategi Oppsett Eventuelle valutapar og tidsramme skal fungere. Legg til et eksponentielt glidende gjennomsnitt i diagrammet, sett dets periode til 9, gjelder Lukk, sett farge til rødt (valgfritt) mdash dette er ditt raskt bevegelige gjennomsnitt (FMA). Legg til et annet eksponentielt glidende gjennomsnitt i diagrammet, sett inn perioden til 14, gjelder Lukk, sett farge til blått (valgfritt) mdash Dette er din langsomme glidende gjennomsnitt (SMA). Oppføringsbetingelser Angi lang posisjon når FMA krysser SMA nedenfra. Angi kort posisjon når FMA krysser SMA ovenfra. Utgangsvilkår Stopptap for lange stillinger skal settes til Lav av siste lys før korset skjedde. For korte stillinger mdash til høyden av det siste stearinlyset før korset. Take-profit bør avhenge av stoppet og bør ikke være mindre det stoppet. Jeg anbefaler å sette TP til 1,5 SL eller 2 SL. Hvis et annet kryss vises før stoppet eller overskuddet utløses, lukk posisjonen. Som vist på eksempeldiagrammet er inngangsbetingelsene ganske tydelige, og med riktig TPSL-forhold, kan denne strategien være ganske lønnsom. Bruk denne strategien på egen risiko. EarnForex kan ikke være ansvarlig for eventuelle tap forbundet med å bruke noen strategi presentert på nettstedet. Det anbefales ikke å bruke denne strategien på den virkelige kontoen uten å teste den på demo først. Diskusjon: Har du noen forslag eller spørsmål angående denne strategien Du kan alltid diskutere Moving Average Cross Strategy med andre Forex-forhandlere på Trading Systems and Strategies-forumet. Tag: ea glidende gjennomsnitt for scalping Dette kan være en GBPNZD 5 øyeblikkelig graf eller diagram . Ideelt sett må jeg diskutere at fenomenene har vært av disse siden kjent ved hjelp av de grønne revene som går vanlig. Og i tillegg ser du redusert sekvens i høyder og reduserte nivåer. Som jeg skrev på kort sikt i opp - og nedgrønne delene siden vokslyset hadde rett og slett rettet grønt, har folk vært andre i form av den trendlinjen (ta notat disse elementene) sammen med DSS-besatt, som bare havnet overkjøpt sammen med har vært å informere folk om at på plass tid har vært over sammen med folk har tenkt å møte seg. Min egen opphørelse har vært på den nåværende forrige flyten overdreven (40-50 pips) derfor var det mitt eget primære mål for, og kan vel ikke nødvendigvis ende opp med å være virkelig verdt annenhånds røyk. Følgende har vært det siste trekket lite, noe som betyr at med den tiden vil jeg bevege meg rundt halvparten av min egen jobb. Klikk her for å laste ned et nytt handelsverktøy og strategi GRATIS Som jeg fjernet ytterligere en fjerdedel med min egen jobb omtrent seksti pips i overskudd og fjernet de andre siden ladningen reiste tilbake sammen med DSS rettet naturlig for starterst transportavdeling. En annen ting jeg må ta i betraktning dette kan være de grønne merkene er generelt mine egne sider stedet som jeg forlot den handel. Legg også merke til neste utfordrende distribuere, ladingen reiste tilbake for å hjelpe stedet. At den øverste hvite, trendede tilnærmingen når utfordrende distribuerer offs, kan dette være en ganske normal forandringsnære. Som jeg har vært virkelig lokket for å forbli posisjonering med med hensyn til enda mer å gi som ofte når vi kan se oppstått (en annen 150 pips) likevel gjorde jeg det burde være religiøst å få noen få elementer utført slik at jeg bare lukket ned alt sammen med bare tok min egen 1: 1 med om lag halvparten som handler sammen med ca. 1: 7: 1 knyttet til ektefellen i handelen. I tillegg se med det vil flytte så mye at den øverste movin vanlige kanalen som THV don8217t bytter naturlig, men i stedet sov grønn. Dette kan være en sikker indikator med negativ trekk sammen med en ekstra flytting er utrolig sannsynlig. Enhver slags tvil, jeg anbefaler deg godt da, i8217ll forstår fullt ut. 1. Green Reefs MA to. Grønn HAYA vokslys 3. Grønn THV flere. Green DSS transportavdeling 5. Andre i forhold til denne trendlinjen Ta hensyn til disse indikatorene don8217t repaint I tillegg et problem for å legge merke til anbefalinger som folk klarte å få en viss mengde forkledd. avvik knyttet til DSS. (Lavere flyttehøyder sammen med samme eller flere prikker relatert til DSS) Med mindre du vet forklart. divergens Jeg anbefaler deg yahoo ideen når jeg fullfører gjør det virkelig en god del, derfor kan virkelig forbedre dem effektivitet8221 Andre Se etter Nedlastingsindikator indrascalping og inngraxscalping v5 og inngraxscalping v8 nedlasting indrafxscalping strategyMetaTrader Expert Advisor Det ser ut til at jeg ved et uhell snublet inn i en scalping-strategi . Jeg postet reglene nær toppen av siden for de som ikke bryr seg om hvordan jeg utviklet ekspertrådgiveren. Advarsel. denne EA kan ikke muligens tjene på brede spredninger. Ikke følg denne metoden hvis din broker8217s spredning og utførelse glir gjennomsnittlig mer enn 2 pips. Scalper EA Trading Regler Diagram: EURUSD 5 minutter SMA Periode: 200 Flyttende Gjennomsnittlig Konvolutt: 1.0 av SMA Stil: Kontra Trend Scalper Entry Rules Hvis prisen krysser og lukker under den nederste konvolutten, så kjøp på markedet. Hvis prisen krysser og lukker over den øvre konvolutten, så selg den kort på markedet. Avgangsregler Hvis prisen krysser og lukkes over den nederste konvolutten, avslutter du lenge på markedet. Hvis prisen krysser og lukkes under den øvre konvolutten, avslutter du kort på markedet. Legg merke til at scalper-strategien bruker samme konvolutt for oppføring som det gjør for utgang. Fordelingen av avstand rundt det bevegelige gjennomsnittet er klebrig når prisen strekker seg langt unna SMA. Skjermbildet fra NinjaTrader viser handler som kommer inn og utvider rundt den nedre konvolutten Få koden for MetaTrader 4 eller NinjaTrader Hvorfor strategien fungerer Den opprinnelige hensikten med denne undersøkelsen forsøkte å avdekke en rekkeviddehandelsstrategi basert på prisovergangen i glidende gjennomsnitt. De fleste handelsfolk tenker på avstand når det gjelder pips. Pips er gyldige for generell kontekst. Problemet med å modellere en strategi basert på pips er at meningen med en pip8217s bevegelse endres over tid. Å ta ideen til ekstreme lengder, verdien av en pip i 1999 da euroen lanserte rundt 0,80 neppe sammenligner med today8217s pris på 1,30. Å holde diskusjonen til prosentandeler bidrar til å fikse betydningen av en idé som 100 pips over lange perioder. Jeg ønsket å visualisere hvordan prisen vanligvis oppfører seg i forhold til det bevegelige gjennomsnittet. En tilpasset NinjaTrader-indikator som mitt programmeringslag skrev, samler og analyserer dataene i et Excel-regneark. Excel gir meg mulighet til å tegne en graf av hvor ofte prisen strekker seg bort fra 200-perioden, enkel glidende gjennomsnitt. Frekvensen av prosentvise avstander fra SMA 200 på EURUSD. Kurvens helling bøyes da prisen strekker seg lenger fra det bevegelige gjennomsnittet. Når du beveger deg fra venstre til høyre langs den horisontale akse, er skråningen bratt til 0,75. En kink i kurven danner på det tidspunktet. Hellingen av linjen flater vesentlig fra det punktet fremover. En stor skråning innebærer at prisen vil være hvor som helst, men her på neste bar. En flat linje betyr at prisen ern8217t er sannsynlig å gå hvor som helst. Avstanden er klebrig på det nivået. Scalping i et bevegelige marked gjør det ikke fornuftig. It8217 er bare når vi identifiserer den klebrig prisbetingelsen på 1 unna det bevegelige gjennomsnittet som kjører en scalper EA, gir mening. Scalper EA Backtest-resultater Jeg utviklet strategien i NinjaTrader ved å bruke data fra 2011. Min blinde periode var 2012, som var data som strategien aldri så i utvikling. Det var en ren tur fremover test. Resultat uten spredningskostnader Profitt: 5 740 på 108 handler handel 1 standardparti per signal Profittfaktor: 2,18 Prosentens nøyaktighet: 83,33 NinjaTrader-backtest, M5 EURUSD for 2011 uten handelsutgifter Resultat med 2 pip spredningskostnader Profitt: 1 420 på 108 handler handel 1 standardparti per signal Profittfaktor: 1,24 Prosent nøyaktighet: 65,74 A 2 pip spredes vesentlig veier ytelsen Skalperen EA er utrolig følsom for to antagelser: spredning og glidning. Jeg antar at alle som følger denne metoden handler hos en anerkjent megler med god utførelse. Backtestene antar at den samlede kostnaden for både spredning og gjennomsnittlig glidning er 2 pips. Hvis megleren ikke gir utførelse og sprer seg innenfor det to pip-vinduet, må du ikke handle denne strategien. Jeg ville ikke forvente for deg å gå bort en vinner. Gå fremover resultater uten spredningskostnader Profitt: 1,960 på 34 handler handel 1 standardparti per signal Profittfaktor: 4,38 Prosentens nøyaktighet: 88.24 NinjaTrader-backtestet viser fortrinnsresultater fra 2012 på EURUSD M5. Hva er scalping Scalping refererer til en kortsiktig handel stil. Fortjeneste er svært liten og oppstår en stor prosentandel av tiden. Når tap skjer, har de en tendens til å være flere ganger større enn en typisk vinner. Det høye antallet gevinster tiltrekker seg handelsmenn av alle striper. Ideen om konsekvent å tjene fortjeneste gjør handel mer morsomt og tiltalende. Traders med erfaring, som uunngåelig betyr handelsmenn som har hatt tap, finner også den høye prosentvise vinnersatsen tiltalende. Det gjør den følelsesmessige lidelsen langt mindre vanskelig. Den følelsesmessige komponenten som tiltrekker seg handelsmenn til scalping-strategier, fører til ulogiske forretningsbeslutninger. Traders plassere behovet for å vinne ofte over lang sikt må forvente en fortjeneste. For mange scalping sakkyndige rådgivere taper inn i den høye vinnende prosentandelen. De fleste mislykkes i å presentere en klar og åpenbar grunn til at det gir mening å hodebunnen. EURUSD koster vanligvis 2 for å handle en mini mye. Mange scalpers setter smale resultatmål mellom 1-5 pips, som er verdt 1-5. Trader bruker 2 for å lage 1-5. Hvis dette var en vanlig virksomhet, ville det være slutten av spillet. Du vinner. Spillet er bare begrenset av antall handler plassert. Handel, i motsetning til andre virksomheter, resulterer ofte i tap. It8217s er veldig mulig å bygge en ekspertrådgiver som kan vinne handel gratis, men mister når kostnadene går inn i bildet. Det beste eksemplet er forskjellen i scalper EA backtests for 2011. Den første testen viste en prosentnøyaktighet på 83 uten å inkludere spredningen. Å legge spredningen til den andre backtesten reduserte nøyaktigheten til 65. Handelskostnader gjør hele forskjellen i scalping. Mange scalping strategier lever og dør basert på deres trading kostnader. Nøyaktigheten falt fordi alle handler måtte trekke spredningskostnaden fra deres simulerte gevinster. Antall handler som vendte seg fra fortjeneste til tap på grunn av en 2 pip-spredning, viser hvor mange handler som er utnyttet av de smaleste marginene. Jo smalere overskuddsmarginen er, desto mer følsomme blir en strategi for å spre kostnadene. Tror du at jeg burde ha vurdert andre ideer i strategien Foreslå noen måter å forbedre i kommentarfeltet nedenfor. Etter-tanker Denne serien førte til slutt til en lønnsom handelsstrategi. Hvis du liker å lese gjennom reisen, foreslår jeg å lese artiklene i rekkefølge Hi Shaun, da du skrev at du vil ha litt innspilling, kanskje dette kan legge til noe. Dette minner meg om en rekkeviddestrategi som jeg har sett noen år tilbake. Den brukte en ema 200 som en trend, over bare lang og under bare kort. Innenfor denne trenden tok det handler basert på counter price action for rsi, oversold (for lang) og overkjøpt (for en selge) ved hjelp av rsi. Avslutt den på den første linjen som lukker i fortjeneste, med en utgang basert på en atr med multiplikator. Men denne strategien hadde en ting som fungerte bra ytelsesmessig, men er kanskje ikke det beste alternativet om r: r. Når prishandlingene fortsatte å gå, åpnet det handel for maksimalt 3 sammenhengende stearinlys og hadde begge en atr-stopp for en av dem og bruker ta fortjeneste per stearinlys lukket på fortjeneste. Det virket på lengre tidsrammer 1h4h og opp, aldri sett en test på lavere tidsrammer. Kanskje du kan legge til noe sånt og se om det gjør noe bra. Det fungerte på de fleste par, varer, indekser og aksjer så lenge spreads var stramme. Det eneste var at i verste fall ville du bygge opp en stilling tre ganger den gjennomsnittlige posisjonen, og det estimerte resultatet var ikke i forhold til det forhåndsvalgte stoppet. Du ville gå ut på første lys i fortjeneste (irrelevant hva fortjenesten ville være) eller gå ut av atr-stoppet. Jeg vet ikke, det er litt som strategien din, og jeg vet at den fungerte igjen da, live og i back testing (slipp og sprer inkludert). Flott forslag. Påminn om dette om noen uker. We8217ll legger dette på dokkingstasjonen for strategier for gjennomgang. Thx Shaun, din EA møter min passform, impresif amp enkel, jeg testet det fungerer som champ, håper dette EA don8217t er utløpt. Og kan Gud velsigne deg. Takk for kommentarene. Trail Start beveger ditt stoppfall til breakeven når du handler er lønnsomt av minst Trail Start pips. Stopp tapet deretter stier av Trail Amount pips for hver ekstra Trail Amount pips av fortjeneste. Eksempel: Trail Start 20 Trail Amount 5 Stop-tapet beveger seg til breakeven når en handel er lønnsom 20 pips eller mer. Deretter låser EA i hver ekstra pips av fortjeneste. Når fortjenesten er 20 pips, går stoppet til 0. Når fortjenesten er 25 pips, går stoppet til 5. Når fortjenesten er 30 pips, går stoppet til 10. Jeg anbefaler ikke å bruke et stoppfall. It8217 er bare der for folk som ønsker å bruke en. EA justerer automatisk til 5 siffermeglere. Du trenger ikke å endre noen innstillinger. HI Shaun, jeg bor her i Australia. Jeg har nettopp funnet nettstedet ditt og jeg er veldig interessert i SCALPER EA. Jeg har en HF-Scalper, fra BJF TradingCanada. Men det gikk bra under Demo test og siden. har ikke hatt fortjeneste. Vennligst informer om at jeg kan laste ned EA-en din og prøve den. Jeg har en ECN live konto med IC Markets, Australia med veldig god ventetid. Med vennlig hilsen, Barry 16. januar 2015 Jeg liker den grunnleggende tilnærmingen til denne strategien. Jeg tror du har tatt noe veldig verdifullt ved å analysere kinken i skråningen av SMA-konvolutten. Jeg sprang rundt 7 år med backtests for noen forskjellige instrumenter og merker rutinemessig at max. loss er nesten alltid større enn den maksimale gevinsten. Har du gjort noen forbedringer på denne strategien siden publiseringen. Jeg har et par ideer til å endre det slik at både sharpeforholdet og slippingen kan bli bedre8230 Ville være veldig interessert i å gjøre noen endringer i denne strategien med deg hvis du fortsatt oppgraderer dette, og I8217m er veldig nysgjerrig på om denne strategien har gått videre i 2014 .. Takk for dine kommentarer. Du er riktig at de maksimale tapene alltid er større enn de maksimale gevinster. It8217s noe som går hånd i hånd med handel betyr reversering. Jeg har alle ører hvis du vil foreslå noen filtre. Alle mine nåværende forskningsinnsatser er viet til QB Pro. som er den sterkeste strategien i min stable. EA Moving Average og hvis du bruker fargene til å gjøre EA Ex: når den blå linjen krysser over den røde linjen, lukk kjøpsåpne selge. Når den blå linjen krysser under den røde linjen, lukk selger åpen kjøp. Hvis det virker. Vennligst send meg en kopi. rodrigokaus: Vi vil EA med de fastsatte parametrene: 1 - Å DEVELOPE EA ÅPNE ORDERNE KORREKT SOM HOVEDDIREKSJONEN ER IDENTIFISERT NÅR KORT FLYTNING AV AVGANGSPROSESJONER MED DEN LANGE EN I DEN TIMELIGE BESTEMMELSEN. 2 - LOTS, TRAILLING STOP, STOPP TAP OG TJENESTE FUNKSJONER KORREKT 3 - LUKKET EA FOR BESTEMT PAIR OG SKEMA (MED MULIGHET FOR ALTERERING FOR FORANDRING) Jeg har allerede testet noen versjoner av EAs for kryssing av bevegelige gjennomsnitt, inkludert EMA, EMACROSS, LSMA, etc, men ingen av dem åpner posisjonene riktig når det korte gjennomsnittet krysser det lange gjennomsnittet. Jeg sender diagrammet for å se riktig øyeblikk til det eksakte øyeblikket for EA ÅPEN og STENG posisjonene. Kanskje noen hjelper meg, jeg takker dette

No comments:

Post a Comment